Projekty

Lista osób przyjętych do projektu„Przedszkole Omnibuski – nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Szczecinie” w ramach rekrutacji uzupełniającej - ciągłej

 Szanowni Państwo,

Publikujemy listę osób przyjętych w ramach rekrutacji ciągłej – uzupełniającej do projektu „Przedszkole Omnibuski – nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Szczecinie”. Z uwagi na ochronę danych osobowych, każdemu uczestnikowi został nadany identyfikator składający się z: imienia, pierwszej litery nazwiska oraz trzech ostatnich cyfr z numeru PESEL.

Lista osób przyjętych do projektu  w ramach rekrutacji uzupełniającej – ciągłej
„Przedszkole Omnibuski – nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Szczecinie”

Lp.

Identyfikator dziecka

Uwagi

1

Jan S. …835

brak

2

Kamila L. …685

brak

3

Laura M. …586

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

4

Adrianna P. …527

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

5

Weronika P. …245

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

6

Borys K. …551

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

7.

Szymon G. …917

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

Lista osób przyjętych do projektu w ramach rekrutacji uzupełniającej - ciągłej „Sieć Żłobków Małe Omnibuski - 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”

Szanowni Państwo,

Publikujemy listę osób przyjętych w ramach rekrutacji ciągłej – uzupełniającej do projektu Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3. Z uwagi na ochronę danych osobowych, każdej uczestniczce został nadany identyfikator składający się z: imienia, pierwszej litery nazwiska oraz trzech ostatnich cyfr z numeru PESEL.

Lista osób przyjętych do projektu w ramach rekrutacji uzupełniającej – ciągłej
„Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”
Żłobek w Szczecinie

1

Magdalena R. …907

2

Dorota S. …901

3

Paulina K. …407

4

Inez K. …661

Lista osób przyjętych do projektu w ramach rekrutacji uzupełniającej – ciągłej
„Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”
Żłobek w Stargardzie
 

1

Paulina P. …748

Jednocześnie przypominamy, że kandydatka w dniu przyjęcia dziecka do żłobka co jest równoznaczne z przyjęciem do projektu musi posiadać status uprawiający ją do udziału w projekcie, o którym mowa w § 3 ust. 2 REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE. Utrata statusu uprawiającego mnie do udziału w projekcie, o którym mowa w § 3 ust. 2 REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE przed rozpoczęciem udziału w projekcie (przed uruchomieniem żłobka/ objęciem dziecka opieką w żłobku) oznacza brak możliwości udziału w projekcie, pomimo, że w momencie składania formularza rekrutacyjnego status był uprawniający do udziału w projekcie.  Jednocześnie informujemy, że status kandydatki może ulec zmianie na inny uprawniający ją do udziału w projekcie. Najczęstsze przypadku zmiany statusu kandydatki to np. zmiana statusu osoby pracującej na bierną zawodowo w przypadku gdy kandydatce zakończył się urlop rodzicielski i rozpoczęła urlop wychowawczy lub gdy osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP została wykreślona z ewidencji urzędu pracy i jest w dalszym ciągu osobą bezrobotna, niezarejestrowaną w PUP.

W przypadku jakiejkolwiek zmiany statusu kandydatki prosimy o niezwłoczne poinformowanie pracowników zespołu projektowego o tym fakcie.

Rekrutacja uzupełniająca do projektu „Sieć Żłobków Małe Omnibuski - 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3” Żłobek w Szczecinie

Szanowni Państwo,

Informujemy, że rozpoczęła się rekrutacja uzupełniająca do projektu “Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”.
Rekrutacja będzie miała charakter ciągły aż do wyczerpania wolnych miejsc!
Przypominamy, że ogółem w projekcie może uczestniczyć 96 kobiet ze Szczecina, Stargardu i Gminy Kołbaskowo, które chcą powrócić lub wejść na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i/lub wychowaniem dziecka, a które zgłosiły chęć uczestnictwa w projekcie, spełniające łącznie następujące kryteria:
*zamieszkują/pracują/ uczą się na terenie Gminy Miasto Szczecin/Stargard/Gm. Kołbaskowo województwa zachodniopomorskiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
*posiadające status:
osoby pracującej opiekującej się dziećmi do lat 3, będącej w trakcie przerwy związanej z urodzeniem lub wychowaniem dziecka i przebywającej na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
lub osoby bezrobotnej lub osoby biernej zawodowo w tym osoby na urlopie wychowawczym
 
Rekrutacja do projektu:
BIURO PROJEKTÓW C.E. “OMNIBUS”
ul. Brodnicka 10, 71-044 Szczecin
biuro@omnibuski.pl ; tel. 668 704 517
 
Regulamin projektu oraz formularz zgłoszeniowy do projektu Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3  na:  www.szkolyomnibus.pl (zakładka projektu unijne)
 
Lista osób przyjętych do projektu „Sieć Żłobków Małe Omnibuski - 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3” Żłobek w Szczecinie

Szanowni Państwo,

Publikujemy listę osób przyjętych do projektu Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3. Z uwagi na ochronę danych osobowych, każdej uczestniczce został nadany identyfikator składający się z: imienia, pierwszej litery nazwiska oraz trzech ostatnich cyfr z numeru PESEL.

Jednocześnie przypominamy, że kandydatka w dniu przyjęcia dziecka do żłobka co jest równoznaczne z przyjęciem do projektu musi posiadać status uprawiający ją do udziału w projekcie, o którym mowa w § 3 ust. 2 REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE. Utrata statusu uprawiającego mnie do udziału w projekcie, o którym mowa w § 3 ust. 2 REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE przed rozpoczęciem udziału w projekcie (przed uruchomieniem żłobka/ objęciem dziecka opieką w żłobku) oznacza brak możliwości udziału w projekcie, pomimo, że w momencie składania formularza rekrutacyjnego status był uprawniający do udziału w projekcie.  Jednocześnie informujemy, że status kandydatki może ulec zmianie na inny uprawniający ją do udziału w projekcie. Najczęstsze przypadku zmiany statusu kandydatki to np. zmiana statusu osoby pracującej na bierną zawodowo w przypadku gdy kandydatce zakończył się urlop rodzicielski i rozpoczęła urlop wychowawczy lub gdy osoba bezrobotna zarejestrowana w PUP została wykreślona z ewidencji urzędu pracy i jest w dalszym ciągu osobą bezrobotna, niezarejestrowaną w PUP.

W przypadku jakiejkolwiek zmiany statusu kandydatki prosimy o niezwłoczne poinformowanie pracowników zespołu projektowego o tym fakcie.

Lista osób przyjętych do projektu
„Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”
Żłobek w Szczecinie

1

Klaudia D. …184

2

Natalia G. …308

3

Klaudia P. …742

4

Magdalena Z. …628

5

Sylwia Ł. …263

6

Karolina S. …923

7

Ewa S. …920

8

Patrycja J. …666

9

Edyta R. …885

10

Adriana M. …920

11

Agnieszka M. …982

12

Paulina J. …007

13

Karolina W. …689

14

Małgorzata K. …928

15

Kinga A. …669

16

Natalia B. …523

17

Agata K. …969

18

Małgorzata P. …483

19

Katarzyna U. …987

20

Julita M. …500

21

Monika C. …948

22

Tatiana M. …927

23

Joanna D. …505

24

Magdalena K. …868

25

Marta K. …645

26

Karina W. …084

27

Anna U. …440

28

Michalina P. …083

29

Alicja S. …181

30

Emilia K. …305

Lista osób przyjętych do projektu
„Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”
Żłobek w Stargardzie

1

Kamila B. …803

Lista osób przyjętych do projektu „Przedszkole Omnibuski – nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Szczecinie”

Publikujemy listę osób przyjętych do projektu „Przedszkole Omnibuski – nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Szczecinie”. Z uwagi na ochronę danych osobowych, każdemu uczestnikowi został nadany identyfikator składający się z: imienia, pierwszej litery nazwiska oraz trzech ostatnich cyfr z numeru PESEL.

Lista osób przyjętych do projektu
„Przedszkole Omnibuski – nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Szczecinie”

Lp.

Identyfikator dziecka

Uwagi

1

Bruno W. …437

brak

2

Dastin S. …917

brak

3

Kornelia J. …161

brak

4

Stanisław N. …591

brak

5

Dobromir W. …873

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

6

Maciej P. …597

Przyjęcie warunkowe, dziecko zacznie uczęszczać do placówki w momencie kiedy ukończy 2 lata i 6 miesięcy

Realizacja projektu Sieć Żłobków Małe Omnibuski - 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3

 

Centrum Edukacyjne Omnibus Dorota Wasiłek – Wojciechowska, Krzysztof Wojciechowski Spółka Cywilna od 01.11.2018 r. realizuje projekt Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, RPZP.06.06.00-32-K017/18.

 

W ramach projektu zostaną utworzone dwa żłobki: w Szczecinie na 64 miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 oraz w Stargardzie na 32 miejsca opieki nad dziećmi do lat 3.

Uczestnikami uprawnionymi do udziału w projekcie są kobiety, które zgłosiły chęć uczestnictwa w projekcie, spełniające następujące kryteria:

  1. wiek powyżej 18 lat,
  2. zamieszkują/pracują/ uczą się na terenie Gminy Miasto Szczecin/ Gminy Miasto Stargard/ Gminy Kołbaskowo województwa zachodniopomorskiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
  3. posiadające status:
  4. osoby pracującej opiekującej się dziećmi do lat 3, będącej w trakcie przerwy związanej z urodzeniem lub wychowaniem dziecka i przebywającej na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Wsparcie udzielane będzie wyłącznie osobom, które zobowiążą się do powrotu na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dziecka. Finansowanie opieki rozpoczyna się z dniem powrotu do pracy opiekuna dziecka do lat 3. 

  1. osoby bezrobotnej lub osoby biernej zawodowo pozostającej poza rynkiem pracy ze względu na obowiązek opieki nad dziećmi do lat 3, w tym osoby, która przerwała karierę zawodową ze względu na urodzenie dziecka lub przebywająca na urlopie wychowawczym w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wsparcie udzielane będzie wyłącznie osobom, które zobowiążą się do podjęcia zatrudnienia w okresie 3 miesięcy od momentu podpisania umowy o świadczenie opieki nad dzieckiem.
  2. dostarczenie kompletu dokumentów.

Więcej informacji już wkrótce.

Dzienny plan dnia w Żłobku Omnibuski powstałym w ramach projektu „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”

Dzienny plan dnia w Żłobku Omnibuski powstałym w ramach projektu „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”

PLAN DNIA

7:00-8:30 PRZYBYWANIE DZIECI DO PLACÓWKI, ZABAWY SWOBODNE

8:30-9:00 ŚNIADANIE

9:00-11:00 ZABAWY, ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE, ZAJĘCIA DODATKOWE

11:00-11:30 OBIAD II DANIE

11:30 -12:00 CZYNNOSCI HIGIENICZNE, PRZYGOTOWANIE DO SNU

12:00-13:30 DRZEMKA

13:30-14:15 CZYNNOŚCI HIGIENICZNE, OBIAD I DANIE – ZUPA

14:15-17:00 PODWIECZOREK, ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE , ZAJĘCIA DODATKOWE, ZABAWY SWOBODNE

Harmonogram wsparcia w ramach projektu „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”

Harmonogram wsparcia w ramach projektu „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”

Informujemy, że w ramach projektu „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie” opieka nad dziećmi w Żłobku Omnibuski przy ul. Potulickiej 20C/U1 w Szczecinie jest sprawowana w dni robocze w godz. od 7:00 do 17:00 zgodnie z Kalendarz roku szkolnego 2018/2019 (zamieszczonym poniżej) z którym zapoznały się Uczestniczki Projektu.

Kalendarz roku szkolnego 2018/2019

Kalendarz roku szkolnego 2018/2019

WRZESIEŃ 2018

04.09.2018 ZEBRANIE ŻŁOBEK MISIE I SÓWKI

5.09.2018 ZEBRANIE BIEDRONKI I ŻABKI

28.09.2018 PASOWANIE NA OMNIBUSKA

PAŹDZIERNIK 2018

01.10.2018 OMNIBUSKOWY DZIEŃ CHŁOPAKA

12.10.2018 OMNIBUSKOWY DZIEŃ CIOĆ

31.10.2018 OMNIBUSKOWY BAL JESIENI

LISTOPAD 2018

01.11.2018- DZIEŃ WOLNY- ŚWIĘTO

02.11.2018-DZIEŃ WOLNY PLACÓWKA NIECZYNNA

09.11.2018 DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI

21.11.2018 DZIEŃ MISIA

30.11.2018 OMNIBUSKOWY BAL ANDRZEJKOWY

GRUDZIEŃ 2018

06.12.2018 MIKOŁAJKI

10.12- 14.12.2018 AKCJA „ZWIERZ” ZBIÓRKA (KOCE,KOŁDRY,RĘCZNIKI)

17.12.2018 OMNIBUSKOWE JASEŁKA

24.12.2018-DZIEŃ WOLNY PLACÓWKA NIECZYNNA

25.12-26.12.2018- DNI WOLNE- ŚWIĘTO

27-28.12.2018 –PRACUJEMY

STYCZEŃ 2019

01.01.2019- DZIEŃ WOLNY- ŚWIĘTO

11.01.2019 OMNIBUSKOWY BAL KARNAWAŁOWY

18.01.2019 OMNIBUSKOWY DZIEŃ BABCI I DZIADKA

LUTY 2019

14.02.2019 OMNIBUSKOWY BAL WALENTYNKOWY

28.02.2019 OMNIBUSKOWE ŚWIĘTO PĄCZKA

MARZEC 2019

08.03.2019 KOBIETKI MAŁE I DUŻE ŚWIĘTUJĄ DZIEŃ KOBIET

21.03.2019 POWITANIE WIOSNY

27.03.2019 DZIEŃ TEATRU

KWIECIEŃ 2019

08.04-12.04.2019 TYDZIEŃ BEZ ZABAWEK

19.04.2019 DZIEŃ ZIEMI

22.04.2019- WIELKANOC -ŚWIĘTO

MAJ 2019

01.05.2019- DZIEŃ WOLNY- ŚWIĘTO

02.05.2019- DZIEŃ WOLNY PLACÓWKA NIECZYNNA

03.05.2019- DZIEŃ WOLNY- ŚWIĘTO

24.05.2019 DZIEŃ MAMY I TATY

31.05.2019 ŚWIĘTO WSZYSTKICH OMNIBUSKOWYCH DZIECI – DZIEŃ DZIECKA

CZERWIEC 2019

20.06.2019 – DZIEŃ WOLNY- ŚWIĘTO

21.06.2019 – DZIEŃ WOLNY PLACÓWKA NIECZYNNA

LIPIEC 2019- SIERPIEŃ 2019

22.07.2019-04.08.2019 -URLOP – PLACÓWKA NIECZYNNA

15.08.2019- DZIEŃ WOLNY- ŚWIĘTO

ROZEZNANIE RYNKU na opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uruchomienia 2 odrębnych placówek żłobkowych z dnia 25.03.2019.

ROZEZNANIE RYNKU

na opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uruchomienia 2 odrębnych placówek żłobkowych z dnia 25.03.2019.

CENTRUM EDUKACYJNE OMNIBUS DOROTA WASIŁEK-WOJCIECHOWSKA, KRZYSZTOF WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA CYWILNA zaprasza do złożenia WYCENY na wykonanie przedmiotu niniejszego rozeznania rynku  

Niniejsze rozeznanie jest przeprowadzone w trybie Rozeznania rynku zgodnie z pkt 6.5.1 ujętego w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Szacunkowa wartość zamówienia została określona w drodze szacowania ceny.

  1. ZAPYTUJĄCY

 

Zamawiający/ zapytujący:

Nazwa

CENTRUM EDUKACYJNE OMNIBUS DOROTA WASIŁEK-WOJCIECHOWSKA, KRZYSZTOF WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA CYWILNA

Forma prawna

mikroprzedsiębiorstwo

Numer REGON

321465510

Numer NIP

8542404979

 

Dane teleadresowe Zamawiającego:

Adres do korespondencji

Brodnicka 10, 71-044 Szczecin

E-mail

biuro@szkolyomnibus.pl

Tel.

662-380-915

Godziny pracy

9.00-17.00

Osoba do kontaktu (przedstawiciel Zamawiającego)

Dorota Wasiłek – Wojciechowska

Tel. 662-380-915

  1. SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ROZEZNANIA RYNKU (ZAMÓWIENIA)

L.p.

Przedmiot

Opis przedmiotu (specyfikacja)

1.

Opis Projektu

Zamówienie ma zostać wykonane na potrzeby realizacji Projektu „Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”, Numer wniosku: RPZP.06.06.00-32-K017/18 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014/2020.

2.

Zwięzłe określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uruchomienia 2 odrębnych placówek żłobkowych w ramach projektu „Sieć Żłobków Małe Omnibuski – 96 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3”.

Dokumentacja projektowa musi być zgodna z:

·         ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. 2018 poz. 603),

·         rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z dnia 11 lipca 2014 r. poz. 925)

·         przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującym prawodawstwem krajowym oraz wspólnotowym.

Sieć Żłobków Omnibuski będą to nowe placówki zlokalizowane w Szczecinie i  Stargardzie. W każdym z lokali zostanie przeprowadzona adaptacja bazy lokalowej dla potrzeb małych dzieci oraz do wymogów

budowlanych, sanitarnohigienicznych, p-poż.

 

3.

Szczegółowy zakres prac

Zamówienie będzie polegało na:

1)       Stworzeniu dokumentacji dla lokalu w Szczecinie celem jego adaptacji na żłobek mogący świadczyć usługi opieki nad dziećmi do lat 3 dla 64 dzieci:

1.       Opracowanie dokumentacji technicznej placówki  żłobkowej na 64 dzieci – celem adaptacji bazy lokalowej dla potrzeb małych dzieci oraz przystosowania bazy lokalowej do wymogów budowlanych, sanitarnohigienicznych, p-poż – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Żłobek będzie posiadał co najmniej:

·         Szatnię

·         Sale dla dzieci (w ilości i powierzchni zależnej od rozmieszczenia dzieci)

·         łazienkę dostosowaną do dzieci do lat 3,

·         rozdzielnię posiłków (wyżywienie będzie zapewniane poprzez firmę zewnętrzną);

·         pomieszczenie socjalne

·         łazienkę dla personelu.

2.       Przygotowanie dokumentacji projektowej wymaganej do zmiany sposobu użytkowania lokalu zgodnie z przepisami prawa – o ile będzie to wymagane;

3.       Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (robót budowlanych):

·         nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych  i doboru urządzeń,

·         uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,

·         opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót lub zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego.

2)       Stworzeniu dokumentacji dla lokalu w Stargardzie celem jego adaptacji na żłobek mogący świadczyć usługi opieki nad dziećmi do lat 3 dla 32 dzieci:

1.       Opracowanie dokumentacji technicznej placówki  żłobkowej na 32 dzieci – celem adaptacji bazy lokalowej dla potrzeb małych dzieci oraz przystosowania bazy lokalowej do wymogów budowlanych, sanitarnohigienicznych, p-poż – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Żłobek będzie posiadał co najmniej:

·         Szatnię

·         Sale dla dzieci (w ilości i powierzchni zależnej od rozmieszczenia dzieci)

·         łazienkę dostosowaną do dzieci do lat 3,

·         rozdzielnię posiłków (wyżywienie będzie zapewniane poprzez firmę zewnętrzną);

·         pomieszczenie socjalne

·         łazienkę dla personelu.

2.       Przygotowanie dokumentacji projektowej wymaganej do zmiany sposobu użytkowania lokalu zgodnie z przepisami prawa– o ile będzie to wymagane;

3.       Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (robót budowlanych):

·         nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych  i doboru urządzeń,

·         uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,

·         opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót lub zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego.

4.

Dodatkowe informacje

Zamawiający planuje zlecenie zamówienia jednemu wykonawcy, który podejmie się opracowania dokumentacji na oba ww. lokale lub dwóm wykonawcom: jednemu, któremu zleci zamówienie dotyczące lokalu w Szczecinie, drugiemu, któremu zleci zamówienie dotyczące lokalu w Stargardzie.

5.

Termin wykonania prac

Wykonanie dokumentacji technicznej do 30.04.2019.

 

 

  1. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW (OFERENTÓW)

 

3.1

Wykonawca powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności  niezbędne środki techniczno-organizacyjne, niezbędne doświadczenie, kwalifikacje oraz potencjał osobowy i finansowy, w szczególności dotyczący:

a)       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)       posiadania wiedzy i doświadczenia;

c)       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.2

Wymagania od wykonawcy

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki:

Wykonawcy dysponujący co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

 

3.3

W rozeznaniu rynku nie mogą brać udziału:

a)       Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zapytującemu szkodę przez to że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie wobec Zapytującego, chyba ze było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;

b)       Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uchylili się od podpisania umowy z Zapytującym pomimo wyboru ich oferty;

c)       Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczeń, bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia.

3.4

Z wybranym Wykonawcą lub Wykonawcami zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotu zamówienia. Umowa poza istotnymi elementami umowy może zawierać inne klauzule, w tym w szczególności zabezpieczające prawidłowe wykonanie umowy i dobro Projektu, w szczególności m.in. dotyczące obowiązku zachowania poufności, przekazania bez dodatkowego wynagrodzenia powstałych praw autorskich, możliwości odstąpienia, rozwiązania lub wypowiedzenia umowy przez Zapytującego w przypadku naruszenia umowy (w tym w przypadku zastrzeżeń co do jakości i terminów realizacji elementów zamówienia),  kary umowne (co najmniej do wysokości umówionego wynagrodzenia) lub inne ogólnie przyjęte (w profesjonalnym obrocie)  zabezpieczenia należytej współpracy i prawidłowego wykonania umowy, z uwzględnieniem uwarunkowań Projektu. Do czasu podpisania umowy Zapytujący nie jest związany ofertą Wykonawcy.

3.5

Na każdym etapie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu z przedstawicielem Zapytującego, informowania o bieżących działaniach i ewentualnych utrudnieniach w realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia niezbędne dokumenty i informacje zostaną udostępnione Wykonawcy z inicjatywy Zapytującego lub na prośbę Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z treścią rozeznania rynku i złożonej oferty, postanowieniami umowy, a także zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz w sposób uwzględniający prawne, organizacyjne i finansowe uwarunkowania Projektu finansowanego ze środków UE – w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ramach Projektu.

3.6

Zapytujący oraz Oferenci zachowają poufność danych i informacji przekazywanych na etapie niniejszego zapytania oraz realizacji umowy. W przypadku gdy przekazywane dane lub informacje będą stanowiły tajemnice przedsiębiorstwa Oferenta, Oferent powinien wyraźnie zaznaczyć charakter i  zakres tych danych i informacji.  

3.7

Powyższe wymagania na etapie wyboru Wykonawcy będą weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 1.

3.8

Zapytujący zastrzega sobie prawo do weryfikacji czy Oferent/wykonawca spełnia wymagania opisane w pkt od 3.1 do 3.1 niniejszego punktu, zarówno przed wyborem wykonawcy jak i po jego wyborze.

 

  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY

W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Oferenta Zapytujący dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

Kryterium

Waga

Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów

1. Cena

100 %

1.     Cena to Łączna cena za jedna godzinę usługi – wynagrodzenie Oferenta obejmuje wszelkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zapytania, w tym wszelkie daniny o charakterze publicznoprawnym i inne (w tym w szczególności podatki pośrednie, bezpośrednie, związane z obowiązkowymi ubezpieczeniami). Wynagrodzenie (cena) nie będzie podlegało podwyższeniu z jakiegokolwiek tytułu, chyba że co innego wyraźnie postanowi Zapytujący w treści niniejszego zapytania lub w trakcie realizacji przedmiotu zapytania (w formie pisemnej).

2.     Ocena kryterium zgodnie z wzorem: cena oferty najkorzystniejszej / cena oferowana x 100

3.     Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 100 punktów.

  1. ODPOWIEDZI NA ROZEZNANIA – WYCENY – TERMIN. INFORMACJA O WYBORZE

Odpowiedź na niniejsze Rozeznanie rynku uprzejmie prosimy przesyłać do Zapytującego drogą elektroniczną na adres e-mail Zapytującego bądź złożyć osobiście w siedzibie Zapytującego do dnia 29.03.2019.  do godziny 18.00. Wyceny powinny być ważne co najmniej do dnia 29.04.2019.

Wyceny można złożyć na załączonym formularzu. W razie wątpliwości co do treści Rozeznanie rynku prosimy  kontaktować się z ww. osobą do kontaktu.

Zapytujący  zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z propozycji cenowych, a także rozpisania nowego Rozeznanie rynku, w przypadku braku złożenia wycen, konieczności jego modyfikacji lub uzupełnienia.

Zapytujący zastrzega sobie także, prawo do odrzucenia założonych propozycji cenowych w przypadku nie spełnienia przez nie kryteriów zawartych w Rozeznaniu rynku, a także prawo żądania przedstawienia dodatkowych informacji lub dokumentów potwierdzających opisane wyżej wymagania dotyczące przedmiotowych usług.

Załączniki:

Wycena przedmiotu zamówienia – załącznik 1

Załącznik 1.

WYCENA PRZEDMIOTU ROZEZNANIA  (ważna do dnia 29.04.2019.).

 

Dotyczy: na opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uruchomienia 2 odrębnych placówek żłobkowych z dnia 25.03.2019.

……………………………..

Miejscowość, data

  1. DANE OFERNETA

Nazwa/Imię i nazwisko

 

Adres

 

Tel./Fax

 

E-Mail

 

Nr NIP

 

Nr REGON

 
  1. OFERTA

 

Jestem zainteresowany/a wykonaniem przedmiotu zamówienia dla lokalu:

ð w Szczecinie i w Stargardzie

ð tylko w Szczecinie

ð tylko w Stargardzie

Przedmiot rozeznania  zgodnie z podaną specyfikacją w rozeznaniu rynku z dnia 25.03.2019. mogę wykonać  za następującą cenę:

Przedmiot

Ilość szt.

Cena netto

VAT 

Cena brutto

Całkowita cena brutto

za szt.

za szt.

 

 

 

 

 

 Usługa opracowania dokumentacji projektowej dla lokalu w Szczecinie

1

       

Usługa opracowania dokumentacji projektowej dla lokalu w Stargardzie

1

       

Cena łącznie

 
  • OŚWIADCZENIE

 

  1. Oświadczam, iż zapoznałem się z treścią rozeznania rynku,
  2. Oświadczam, iż moje spełnia, wymagania określone w pkt. 3 to jest wymagania wobec wykonawców (oferentów) niniejszego rozeznania tj.
  3. Dysponuję osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

 

………………………………….
podpis

Zapraszamy do udziału w projekcie osoby z niepełnosprawnością

Informujemy, że w ramach realizowanego przez nas projektu „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach którego utworzyliśmy żłobek, posiadamy jeszcze tylko jedno miejsce dla dziecka mamy, która jest osobą niepełnosprawną.

Kobieta, która zostanie zakwalifikowana do projektu będzie miała zapewnioną opiekę nad dzieckiem do lat 3 w nowo utworzonym żłobku wraz z wyżywieniem do 31.08.2019 r., koszt miesięcznej, stałej opłaty wnoszonej przez Uczestniczki projektu to jedynie 65 zł miesięcznie za dziecko gdyż projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 

W Projekcie docelowo ma uczestniczyć 48 kobiet ze Szczecina, które chcą powrócić lub wejść na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i/lub wychowaniem dziecka lub dzieci, które zgłosiły chęć uczestnictwa w projekcie, spełniające łącznie następujące kryteria:

  • wiek 18-39 lata,
  • zamieszkują/pracują/ uczą się na terenie Gminy Miasto Szczecin województwa zachodniopomorskiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
  • posiadające status:
  1. osoby pracującej opiekującej się dziećmi do lat 3, będącej w trakcie przerwy związanej z urodzeniem lub wychowaniem dziecka i przebywającej na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
    lub
  2. osoby bezrobotnej lub osoby biernej zawodowo pozostającej poza rynkiem pracy ze względu na obowiązek opieki nad dziećmi do lat 3, w tym osoby, która przerwała karierę zawodową ze względu na urodzenie dziecka lub przebywająca na urlopie wychowawczym w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wsparcie udzielane będzie wyłącznie osobom, które zobowiążą się do podjęcia zatrudnienia w okresie 3 miesięcy od momentu podpisania umowy o świadczenie opieki nad dzieckiem.
  • dostarczyły komplet dokumentów.

Do formularza zgłoszeniowego (przesłanego w załączeniu) wymagane jest załączenie zaświadczenia o zatrudnieniu i przebywaniu na danym urlopie (macierzyńskim/rodzicielskim) od pracodawcy lub zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy potwierdzające statusu osoby bezrobotnej lub oświadczenie dot. statusu osoby biernej zawodowo.

W szczególności zapraszamy Panie z niepełnosprawnościami, dla których w projekcie przeznaczonych było 5 miejsc, na ten moment (na dzień wysłania e-maila) zostało nam już tylko 1 miejsce, dlatego też zachęcamy do zgłoszenia jak najszybciej.
O zakwalifikowaniu będzie decydowała kolejność zgłoszeń – złożenia kompletu dokumentów.

Kontakt w sprawie rekrutacji do projektu: biuro@omnibuski.pl lub tel. 668 704 517.

Dokumenty należy złożyć jak najszybciej w zamkniętej opisanej kopercie w Biurze Projektu przy ul. Brodnickiej 10 (Gumieńce, siedziba Centrum Edukacyjnego Omnibus, budynek Gimnazjum nr 20, wejście boczne w prawym skrzydle szkoły, od godz. 9 do godz. 17) lub w Żłobku Omnibuski przy ul. Potulickiej 20C/U1 od godz.7:00 do godz. 17:00 lub w Żłobku Małe Omnibuski przy ul. Zdrojowej 23-25 (os. Arkońskie) od godz. 7 do 17.

Dokumenty rekrutacyjne do pobrania: www.omnibuski.pl

Centrum Edukacyjne Omnibus Dorota Wasiłek – Wojciechowska, Krzysztof Wojciechowski Spółka Cywilna od 01.01.2018 r. realizuje projekt pn. „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”  nr RPZP.06.06.00-32-K007/17, Działanie: 6.6 Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi do lat 3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. 

Zapraszamy do kontaktu.

Informacja dla Uczestniczek projektu, których status na dzień przyjęcia dziecka do żłobka to osoba nie zatrudniona: bezrobotna lub bierna zawodowo, w tym osoba na urlopie wychowawczym

Szanowne Panie!

Przypominamy, że jest Pani zobowiązana do dostarczania zaświadczenia o zatrudnieniu lub zaświadczenia o pracy / świadczeniu usług na podstawie umowy cywilnoprawnej lub wpisu do Centralnej Ewidencja i Informacji
o Działalności Gospodarczej (o statusie indywidualnej działalności gospodarczej „Aktywny”) w okresie 3 miesięcy od momentu podpisania umowy o świadczenie opieki nad dzieckiem

Zobowiązanie o podjęciu zatrudnienia zostanie uznane za spełnione:

  1. W przypadku stosunku pracy, jeżeli uczestniczka projektu zostanie zatrudniona na okres co najmniej trzech miesięcy, przynajmniej na ½ etatu.
  2. W przypadku umowy cywilnoprawnej, warunkiem jest spełnienie dwóch przesłanek: (1) umowa jest zawarta na minimum trzy miesiące i (2) wartość umowy jest równa lub wyższa trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W przypadku umowy o dzieło, w której nie określono czasu trwania umowy, wartość umowy musi być równa lub wyższa trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
  3. W przypadku samozatrudnienia warunkiem jest dostarczenie dokumentu potwierdzającego fakt prowadzenia działalności gospodarczej przez okres minimum trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie. Dokumentem potwierdzającym fakt rzeczywistego prowadzenia działalności gospodarczej jest np. dowód opłacenia należnych składek ZUS lub zaświadczenie wydane przez upoważniony organ (np. ZUS, US, urząd miasta lub gminy).

W przypadku braku podjęcia zatrudnienia w okresie 3 miesięcy od momentu podpisania umowy o świadczenie opieki nad dzieckiem,  umowa o świadczenie opieki nad dzieckiem zostanie rozwiązana w trybie natychmiastowym. 

Ponad to, Uczestniczki, które podejmą zatrudnienie, będą zobowiązane do udokumentowania faktu kontynuacji zatrudnienia poprzez przedkładanie zaświadczenia o kontynuacji zatrudnienia raz na trzy miesiące.  

Obowiązujące terminy przedkładania zaświadczeń to:

  • Do 05.02.2019 r. – zaświadczenie powinno jednoznacznie informować, że Uczestniczka projektu jest osobą pracującą na dzień 31.01.2019 r. ( o ile data podjęcia zatrudnienia będzie wcześniejsza niż 31.01.2019 r.)
  • Do 06.05.2019 r. – zaświadczenie powinno jednoznacznie informować, że Uczestniczka projektu jest osobą pracującą na dzień 30.04. 2019 r.
  • Do 05.08.2019 r – zaświadczenie powinno jednoznacznie informować, że Uczestniczka projektu jest osobą pracującą na dzień 31.07.2019 r.

Z wyrazami szacunku,

Zespół Projektowy

Informacja dla Uczestniczek projektu, których status na dzień przyjęcia dziecka do żłobka to osoba przebywająca na urlopie macierzyńskim/ rodzicielskim

Szanowne Panie!

Z uwagi na fakt, iż Centrum Edukacyjne Omnibus Dorota Wasiłek – Wojciechowska, Krzysztof Wojciechowski Spółka Cywilna (Beneficjent, organ prowadzący żłobek) jest zobowiązana do monitorowania sytuacji na rynku pracy Uczestniczek Projektu informujemy, że jest Pani zobowiązana do dostarczania zaświadczenia o kontynuacji zatrudnienia raz na trzy miesiące. Dlatego też prosimy o dostarczenie ww. zaświadczenia w terminach:

  • Do 05.02.2019 r. – zaświadczenie powinno jednoznacznie informować, że Uczestniczka projektu jest osobą pracującą na dzień 31.01.2019 r.
  • Do 06.05.2019 r. – zaświadczenie powinno jednoznacznie informować, że Uczestniczka projektu jest osobą pracującą na dzień 30.04. 2019 r.
  • Do 05.08.2019 r – zaświadczenie powinno jednoznacznie informować, że Uczestniczka projektu jest osobą pracującą na dzień 31.07.2019 r.

W przypadku, gdy z różnych przyczyn Uczestniczka nie będzie kontynuowała zatrudnienia (bez względu u jakiego pracodawcy) i w trakcie trwania projektu jej status ulegnie zmianie tj. stanie się osoba pozostającą bez zatrudnienia (osoba bezrobotną zarejestrowaną/ niezarejestrowaną w urzędzie pracy, osobą bierną zawodowo, w tym osoba przebywającą na urlopie wychowawczym) jest zobowiązana niezwłocznie zgłosić ten fakt Beneficjentowi.  W takim przypadku, Uczestniczka Projektu będzie zobowiązana do udokumentowania daty zakończenia zatrudnienia (np. poprzez zaświadczenie lub kopię świadectwa pracy, w przeciwnym razie pod uwagę będzie brana data z ostatniego zaświadczenia o zatrudnieniu) i od tego momentu będzie zobowiązana do podjęcia zatrudnienia w nieprzekraczalnym okresie 3 miesięcy (rozumianych jako 90 dni kalendarzowych).  
W przypadku braku podjęcia zatrudnienia w okresie 3 miesięcy, Beneficjent będzie zmuszony do  NATYCHMIASTOWEGO rozwiązania umowy na świadczenie opieki nad dzieckiem gdyż wsparcie Uczestniczki stanie się bezzasadne.

Informacje z życia placówki

Wszelkie informacje z życia codziennego Żłobka Omnibuski możecie Państwo zobaczyć w zakładce Aktualności jak również w zakładce Galeria.

Żłobek Omnibuski jest już otwarty 🙂

Żłobek Omnibuski jest już otwarty 🙂 trwają adaptacje naszych małych Omnibusków 🙂
Zapraszamy serdecznie, mamy jeszcze kilka wolnych miejsc.

Odwołanie dni adaptacyjnych w Żłobku Omnibuski

Informujemy o odwołaniu dni adaptacyjnych w Żłobku Omnibuski.
Dni adaptacyjne miały odbyć się w 28.09, 01.10 i 02.10.2018r. 

Za niedogodności przepraszamy.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny 668-704-517 lub mailowy biuro@omnibuski.pl

Wydawanie zaświadczeń na prośbę rodzica

Drodzy Rodzice
w celu otrzymania ze żłobka
zaświadczenia  (lub jakiegokolwiek innego dokumentu, pisma) należy zgłosić ten fakt na e-mail:  biuro@omnibuski.pl  lub SMS-em na numer tel. 668-704-517

W informacji wysłanej mailem lub SMSem prosimy abyście wpisali Państwo: cel wydania zaświadczenia (np. w celu przedłożenia w zakładzie pracy, zaszczepienia na ospę, okazania w sądzie) i imię i nazwisko dziecka, którego dokument ma dotyczyć.

Zaświadczenia będą wydawane w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji e-mailem lub SMSem.

Dni adaptacyjne w Żłobku Omnibuski

Informujemy, iż otwarcie żłobka przy ul.Potulickiej zostaje przesunięte na 28 września, tego dnia będzie pierwszy dzień adaptacyjny, na który serdecznie zapraszamy Uczestniczki Projektu wraz z dzieckiem.
Kolejne dni adaptacyjne to 1,2 października.
Prosimy o potwierdzenie przybycia na adaptacje smsem na numer 668-704-517.
Na adres mailowy każdej z Uczestniczek Projektu przesłany zostanie program adaptacji.
W związku z tym przypominamy, że na pierwszy dzień udzielenia wsparcia każda z Uczestniczek Projektu musi posiadać status zawodowy taki jak w momencie zgłoszenia do udziału w projekcie, czyli w dalszym ciągu musi Pani spełniać kryteria rekrutacji do projektu.

Ostatnie wolne miejsca do Żłobka Omnibuski

Informujemy, że zgłoszenia w ramach naboru dodatkowego do Żłobka Omnibuski przyjmujemy do wyczerpania puli wolnych miejsc dla kobiet posiadających status osoby pracującej opiekującej się dziećmi do lat 3, będącej w trakcie przerwy związanej z urodzeniem lub wychowaniem dziecka i przebywającej na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Żłobek zlokalizowany bedzie przy ulicy Potulickiej 20C/U1.

Kontakt w sprawie rekrutacji do projektu: biuro@omnibuski.pl lub tel. 668 704 517

Dokumenty należy złożyć w zamkniętej opisanej kopercie w Biurze Projektu przy ul. Brodnickiej 10 (Gumieńce, siedziba Centrum Edukacyjnego Omnibus, budynek Gimnazjum nr 20, wejście boczne w prawym skrzydle szkoły, od godz. 9 do godz. 17) lub w Żłobku Małe Omnibuski przy ul. Zdrojowej 23-25 (os. Arkońskie) od godz. 7 do 17.

Dodatkowy nabór do żłobka

Centrum Edukacyjne Omnibus ogłasza dodatkowy nabór do Żłobka Omnibuski!  Ostatnie wolne miejsca dla mam na urlopach macierzyńskich lub rodzicielskich!!!

Zapraszamy kobiety posiadające dzieci do lat 3 spełniające łącznie następujące kryteria:

  • wiek 18-39 lata,
  • zamieszkują/pracują/ uczą się na terenie Gminy Miasto Szczecin województwa zachodniopomorskiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
  • posiadające status osoby pracującej opiekującej się dziećmi do lat 3, będącej w trakcie przerwy związanej z urodzeniem lub wychowaniem dziecka i przebywającej na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; UWAGA!!! Na pierwszy dzień udzielenia wsparcia (pierwszy dzień w żłobku) należy przebywać na ww. urlopie.

Zgłoszenia przyjmujemy do 31.08.2018.

Panie, które zostaną zakwalifikowane do projektu będą miały zapewniona opiekę nad dzieckiem do lat 3 w nowoutworzonym żłobku wraz z wyżywieniem, przez okres 12 miesięcy (od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.), koszt miesięcznej, stałej opłaty wnoszonej przez Uczestniczki projektu to jedynie 65 zł miesięcznie za dziecko gdyż projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Informacja dotycząca otwarcia Żłobka przy ul. Potulickiej

Informujemy, iż pomimo naszych starań z przyczyn formalno-prawnych, niezależnych od nas (tj. oczekiwania na pozwolenia, wpis i odbiory) otwarcie żłobka przy ul.Potulickiej zostaje przesunięte na drugą połowę września, prawdopodobnie na 17 września,
o dokładnej dacie będziemy informować na bieżąco.
W związku z tym przypominamy, że na pierwszy dzień udzielenia wsparcia status zawodowy uczestniczek projektu musi być taki jak w momencie zgłoszenia do udziału w projekcie, czyli w dalszym ciągu spełnione muszą być kryteria rekrutacji do projektu.

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy biuro@omnibuski.pl lub telefoniczny 668-704-517.

Lista rankingowa - projekt

Lista rankingowa projektu rekrutacji do Żłobka Omninuski do pobrania tutaj.

Rekrutacja do Żłobka Małe Omnibuski

Zapraszamy wszystkie mamy dzieci do lat 3 do udziału w rekrutacji do Żłobka Małe Omnibuski, która rozpocznie się 1 czerwca br. i potrwa do 31 sierpnia br. Aby wziąć udział w rekrutacji należy spełnić kryteria opisane poniżej.
Panie, które zostaną zakwalifikowane do projektu będą miały zapewniona opiekę nad dzieckiem do lat 3 w nowoutworzonym żłobku wraz z wyżywieniem, przez okres 12 miesięcy (od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.), koszt miesięcznej, stałej opłaty wnoszonej przez Uczestniczki projektu to jedynie 65 zł miesięcznie za dziecko gdyż projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 

W Projekcie może uczestniczyć 48 kobiet ze Szczecina, które chcą powrócić lub wejść na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i/lub wychowaniem dziecka lub dzieci, które zgłosiły chęć uczestnictwa w projekcie, spełniające łącznie następujące kryteria:

  • wiek 18-39 lata,
  • zamieszkują/pracują/ uczą się na terenie Gminy Miasto Szczecin województwa zachodniopomorskiego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
  • posiadające status:
  1. osoby pracującej opiekującej się dziećmi do lat 3, będącej w trakcie przerwy związanej z urodzeniem lub wychowaniem dziecka i przebywającej na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
    lub
  2. osoby bezrobotnej lub osoby biernej zawodowo pozostającej poza rynkiem pracy ze względu na obowiązek opieki nad dziećmi do lat 3, w tym osoby, która przerwała karierę zawodową ze względu na urodzenie dziecka lub przebywająca na urlopie wychowawczym w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wsparcie udzielane będzie wyłącznie osobom, które zobowiążą się do podjęcia zatrudnienia w okresie 3 miesięcy od momentu podpisania umowy o świadczenie opieki nad dzieckiem.

Do formularza zgłoszeniowego wymagane jest załączenie zaświadczenia o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy potwierdzające statusu osoby bezrobotnej lub oświadczenie dot. statusu osoby biernej zawodowo.

  • dostarczyły komplet dokumentów.

W szczególności zapraszamy Panie z niepełnosprawnościami, dla których mamy przeznaczone 5 miejsc.

Podczas procesu rekrutacji priorytetowo traktowane będą:

  1. kobiety z niepełnosprawnościami – premia punktowa: +20 pkt,
  2. dzieci z niepełnosprawnościami – premia punktowa: +30 pkt,
  3. samotne matki – premia punktowa: +20 pkt,
  4. kobiety z wykształceniem średnim lub niższym – premia punktowa: +10 pkt

    Żłobek zlokalizowany bedzie przy ulicy Potulickiej.

    Kontakt w sprawie rekrutacji do projektu: biuro@omnibuski.pl lub tel. 668 704 517

    Dokumenty należy złożyć do końca lipca w zamkniętej opisanej kopercie w Biurze Projektu przy ul. Brodnickiej 10 (Gumieńce, siedziba Centrum Edukacyjnego Omnibus, budynek Gimnazjum nr 20, wejście boczne w prawym skrzydle szkoły, od godz. 9 do godz. 17)
    lub w Żłobku Małe Omnibuski przy ul. Zdrojowej 23-25 (os. Arkońskie) od godz. 7 do 17.

Dokumenty rekrutacyjne do pobrania:

  1. REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
  2. FORMULARZ REKRUTACYJNY
  3. ANKIETA DOTYCZĄCA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
  4. LISTA RANKINGOWA

Centrum Edukacyjne Omnibus Dorota Wasiłek – Wojciechowska, Krzysztof Wojciechowski Spółka Cywilna od 01.01.2018 r. realizuje projekt pn. „Żłobek Omnibuski – 48 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w Szczecinie”  nr RPZP.06.06.00-32-K007/17, Działanie: 6.6 Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi do lat 3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. 

O kolejnych etapach projektu będziemy informować na bieżąco!

Projekt - Nowe miejsca w Żłobku